почему

Varför har man en blogg om man inte skriver i den?
Mm. Nödvändig fundering.

Men jag har faktiskt funderat på några smågrejer:

Bland annat det här med hud och hy. Varför har naturen fått för sig att huden i ansiktet ska vara extra bråkig? Det kan ju kännas lite onödigt. Hade det inte varit bättre om man liksom koncentrerat alla pormaskar och rodnader till typ... undersidan av foten? Eh. Jo.

Dessutom undrar jag varför det står "rökning förbjuden" på svenska och ryska (eller vad det nu är för språk) på alla Eriksdalsbadets toaletter.
1) Brukar folk röka på toaletten? Jag röker inte så jag vet inte. 2) Ryska? Varför, why, warum, por qué... pourquoi? Av alla språk liksom?

Ska fråga personalen nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0