10 underliga saker jag har gjort på sistone...

  1. Fikat med Googles VD – i hennes kök!
  2. Joggat på Strandvägen och Karlavägen. (Det underliga i detta är att jag i början av min joggingkarriär (…) endast joggade på de minsta skogsstigarna där ingen kunde se mig. Jag antar att utvecklingen går framåt.)
  3. Förklarat för ett butiksbiträde på Kicks att jag brukar använda nagellacksborttagning som munskölj eftersom det är mer effektivt. (Om någon händelsevis undrar: Nej, det brukar jag inte göra.)
  4. Läst två tjocka böcker om Mac OS X Snow Leopard.
  5. Klippt bort lös hud efter ett skoskav. (Det var inte ens underligt, det var bara riktigt korkat. Kunde inte gå ordentligt på flera dagar.)
  6. Sett två (puckade? eller innovativa?) killar frakta en nyinköpt tvättmaskin på bussen.
  7. Ringt upp halva min telefonbok av misstag för att röststyrningen har hakat upp sig på min iPhone.
  8. Irrat bort mig på Konstfack.
  9. Stått och väntat på bussen vid Hötorget i blåsten så att min klänning blåste upp. Ja, mycket!
  10. Fått ett telefonsamtal som löd: Hej, är det ditt barn jag har fotat under vattnet?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha. Det där med googles VD lät ju iofs väldigt intressanr! Varför fikade du med henne?

2011-06-26 @ 18:08:34
URL: http://sigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0