Douglas har lärt sig skriva

Nu när lillebror gått ut första klass har han demonstrerat sina nya kunskaper för mig med hjälp av Alfapet-spelet.



Men jag tror att vi måste ha en liten pratstund om det här med särskrivningar...

Tycker ni förresten inte att den här bloggen handlar väldigt mycket om mina syskon? Jo, ungefär lika mycket som alla föräldrars facebookuppdateringar handlar om - deras barn. Det blir liksom så.

(Och jag lovar, man skulle kunna fylla en blogg med Douglas-kommentarer.)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Syskon är riktigt roliga ibland. ;)



Svar: Haha, jodå, det går nog bättre för dig med potatisen än vad det gjorde för mig ;)

2011-07-01 @ 16:27:52
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0