Up and running

Det här är en fortsättning på den här bloggen, som jag tyvärr har glömt bort användarnamn och lösenord till. (Och ja, fråga mig inte om bloggens url, jag bytte ut den till något som ingen skulle kunna hitta).

Där kunde man läsa om onödiga funderingar, onödiga händelser, saker mina syskon sagt och lite annat smått och gott. Tanken är att fortsätta på samma tema här.

Ett litet axplock av funderingarna på den förra bloggen:


Vad händer med den vita färgen i snön när snön smälter?
Hur sover fiskar?
Det sägs ju att ingenting fastnar på teflon, men hur har då teflonet fastnat i pannan?

Om man föds i rymden, är man då en utomjording?
Hur kommer det sig att den randiga tandkrämen inte blandar ihop sig i tuben?

Har ni förresten egna funderingar? Bidra gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0